photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

pondělí 12. srpna 2013

WHO INSPIRES ME?


Každý z nás má určité celebrity, či kamarády, známější osoby, kteří nás inspirují. 
Ať jsou to herci, herečky, zpěvaci, zpěvačky, hudební skupiny, tanečníci, blogeři, vlogeři, modní ikony či modelky. 
Mým snem bylo a je být herečkou, vím že je to jeden z těch "chci být princeznou" snů, snít můžeme přeci každý. :) 
Následující osoby nejsou na jedno brdo, je to většinou z každýho průmyslu někdo, někdo kdo mi něco dal, něco mě naučil, něčím mě zaujal. A částečně udělal ze mě tu osobu, která právě jsem.
Více v celém článku ;)
 Holland Roden

Holland bude většina z Vás znás spíše z Teen Wolf seriálu, který běží přes léto každé pondělí na MTV ( nejsem si jistá zda u nás, pokud máte americkou verzi, pokud ano, závidím ). Hraje tam prakticky jednu z těch hlavnějších rolí a to Lydii Martin. 
Holland si zahrála už v hodně seriálech, CSI, Lost, Criminal Minds a spoustu dalších, ale většinou hrála jen menší roli v jednom díle. 
Já mám Holland neskutečně ráda, je hrozně milá, vtipná, krásná. Nedávno jsem s ní četla jeden rozhovor o tom, jak vlastně přišla k roli Lydii Martin a jak začla jako herečka a dávala i radu ostatním. Vysvětlila i jak to chodí, když dostanete roli. Protože jak já tak i ona a pár ostatních lidí si může myslet, že fajn, dostal jsem roli a teď je to vážně super. Jenže ono než se třeba ten film dostane do kin a nebo než se první díl seriálu v kterým jste odvysílá, je to dost náročný. Vysvětlovala, že si to třeba sama moc neuvědomila, ale nejdřív makáte třeba i čtnáct hodin, do toho máte furt stejné povinnosti jako předtím a musíte se naučit to všechno skloubit dohromady. Což mi přišlo jako cenná rada, co se týče herectví a tak dále. 
Taky se mi na ní líbí, že si buduje jméno tím, že chodí na premiéry, je vážně milá ke všem okolo, téměř pokaždé dělá i livechat před Teen Wolfem a odpovídá na otázky. Musím říct, že je to vážně jedna z mých role model.

Shameless Maya
http://www.naturallycurly.com/curlreading/wp-content/uploads/2013/06/shameless-highlight-rsbb380x260.jpg 
Na Mayu jsem narazila dnes skrz videa, proč se Jessie J ostříhala a nějaké její dvojnice, která do toho šla taky. V dalších videích bylo i Mayino a musím uznat, že je to člověk, co mi během několika minut strašně moc dal. Sice se na protest neoholím do hola, ale rozhodně je to pro mě ikona. Maya neměla moc lehký život, je jí 31 a už ve 22 se zasnoubila a po pár letech se i vdala. Bohužel jak to s dnešními vztahy bývá, nevyšlo to a tak se zaměřila více na youtube. Maya je neskutečně živá, miluje herectví, focení a celkově je hodně umělecká a kreativní. Rozhodně běžte na youtube, zadejte Shameless Maya a vemte to odspoda do posledního videa, určitě si jí taky zamilujete. :) 

Rosie Huntington-Whiteley
http://www.wallpaperswala.com/wp-content/gallery/rosie-huntington/rosie-huntington-whiteley-03_1600x1200.jpg 
Rosie znám už za dob, kdy stále předváděla spodní prádlo jako VS andílek a okamžitě jsem si ji zamilovala, jako modelka není vůbec jednoduchá, hrozně na sobě maká a má skvělej vkus, co se týče módy. Což by asi jako modelka měla, ale .. prostě .. víte jak to myslím :D Rosie hrála i v Transformers, nejdřív se mi to nezdálo, protože za dva díly, kde hrála Megan Fox mi nepřipadalo možný, že ji nějaká modelka lehce nahradí. Rosie odvedla hodně velký kus dobře odvedené práce, film jsem viděla v autobuse, když jsme s Lily jely do Londýna, v tu dobu měla v M&S svou kolekci spodního prádla, která vypadá opravdu skvěle. Pro mě je inspirací spíše v tom jak je hubená, jak hezky vypadá, jak je sympatická, není to jako u Holland, že by mi předala nějaké moudro a já se ho držela :) 

Mandy Grace Capristo
http://static.ffh.de/typo3temp/pics/Mandy-Capristo_9a7853d5d0.jpg 
Každý, kdo mě zná blíže ví, že mám na Mandy hroznou fixaci, znám ji od začátku Monrose, což už je pěkná řádka let a vždycky jsem ji měla ze skupiny nejradši. Mandy je tuším o rok či dva starší než já a je pro mě neskutečně silnou ženou. Má nádherný hlas a ještě hezčí osobnost. Momentálně chodí s Mesutem Özilem, což je německý fotbalista. Dříve chodila s mým oblíbeným rapperem Kay Onem. Mandy má vytříbený vkus, co se módy týče. Strašně mě její outfity baví. Mandy mi nějakým způsobem pomohla, nedokážu říct jak, ale hodně mi pomohla její hudba, je hrozně vtipná a roztomilá, co se interview týče a asi i to mě občas nakoplo. Danke Mandy!

Kenza Zouiten
http://24.media.tumblr.com/tumblr_lum0n18YTE1qikz7zo1_500.png
Kenzu zná podle mě každý, já ji miluju od roku 2008, kdy ještě pracovala pro MTV, znám ji díky Tokio Hotel, protože s nimi dělala interview a byla, možná stále je, jejich velká fanynka. Kenza mi přijde jako člověk se skvělou osobností, má úžasnou postavu, skvělej vkus, co se oblečení týče a upřímně lituju, že taky nejsem aspon na čtvrtku arabka, protože to vypadá, jako kdyby každý trochu šmrnclý člověk s něčím arabským vypadá božsky. Kenza ušla se svým blogem strašně velkou a dlouho cestu a já lituju toho, že jsem nedokázala už od začátku vydržet u jednoho blogu. 
Každopádně Kenza je pro mě jedničkou, co se blogerek týče. :)


1 komentář: