photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

čtvrtek 22. srpna 2013

50 shades of Nicola Celbova | TAG

http://distilleryimage9.ak.instagram.com/80ed79680b1f11e39dd822000a1ddafb_7.jpg 
Ahoj, dnes chystám ještě článek s dnešním outfitem - přednastavím ho na zítra. Dnes nějak nestíhám, ani nějak nevím jak je to možný - neměla jsem nijak narvaný rozvrh :D
Rozhodla jsem se napsat něco o mě, nějakou zábavnější formou, než tu psát - Jsem odsud, chodím tam a tam, chci dělat tohle a tohle. Rozhodla jsem se pro typ článku, který jsem už jednou na mém starším blogu přidala. Uvidíme zda to budou smysluplné fakty a ne nějaké blbosti, jako dneska jsem měla k obědu řízek. :D
Pokud budete mít stále nějakou otázku, co se týče mě nebo tak, směřovat ji můžete na ask.fm/droolinchinblog - chodím tam alespoň jednou denně se mrknout, jestli něco nepřibylo a odpovídám prakticky na vše - otázky, které jsou nějak osobní, či jsou nějak urážlivé vynechávám, protože někteří lidi prostě úroveň vyjádření mít nikdy nebudou a proč jim dávat prostor? :) 
Doufám, že si fakty užijete a třeba si tu najdu nějaké dvojče, co bude mít rádo stejné věci! 
1. Ve světě blogů a všech těhle věcí okolo nejsem žádný nováček, bloguju zhruba od mých třinácti let a vystřídala jsem fakt hodně blogů, měla jsem tuším tři nebo čtyři na kterým jsem se držela zhruba pět až dvanáct měsíců a měla to tam ráda.

2. Nebojím se změn. Ať se to týká změn, co se týká školy, blogu, barvy vlasů nebo délky. Dle mýho život je o tom se občas prostě změnit, vyzkoušet něco novýho.

3. Jsem obrovská fanynka seriálů, kritcká je pro mě vždy třetí řada, která pokud mě nezaujme do prvních čtyř dílů tak se na to přestanu koukat. Bohužel se mi to už několikrát stalo.

4. Asi každý, kdo mě nějak sleduje na twitteru nebo já nevím, facebooku (mým profilu, kde mám zhruba 210 followers) tak ví, že jsem šíleně ujetá do seriálu Teen Wolf, který jsem začla sledovat minulé léto a zajímalo by mě, kde že jsem podepsala dohodu o tom, že mě to tak pohltí.

5. Sarkasmus používám kdykoliv, kdekoliv a jakkoliv bez ohledu na to jestli to někoho obtěžuje.

6. Často se tvářím, že mě nic nějak nezajímá - když mě například někdo uráží, říkám si že má prostě problém s tím přijmout ostatní lidi. Někdy mě to ale dost chytne a mám takovou sebelítostnou náladu, kdy si říkám "Co jsem komu udělala?!"

7. Jsem strašně impulsivní a často slíbím něco, co v mých silách ani není a dělám to pak s veškerou nechutí, kterou kdy můžete mít.

8. I když mám oblíbený seriál, jsem schopná nesnášet jednu z hlavních postav.

10. Moje oblíbený pití ze Starbucks .. je.. no .. :D 

11. Mám dva psy, který upřednostňuju před veškerý moje potřeby a kdybych o ně měla přijít tak si to půjdu na nejbližší vrbu.

12. Nemám žádný ideál chlapa, pokaždý se mi líbí někdo jiný, který není vůbec podobný tomu předešlému.

13. Stále tajně doufám, že mě kousne vlkodlak o úplňku a já budu nestárnoucí krvežíznivá potvora.

14. Psaní tu bylo, když nikdo jiný nebyl.

15. Na základce jsem byla šikanovaná, přešla jsem na jinou a od té doby se snažila jakkoliv zhubnout. Zhruba tři roky jsem byla samá dieta, hladovění, zvracení a  "Začnu od pondělí". 

16. Sebepoškozováním jsem trpěla od mých čtrnácti let a i když jsem "přestala", čas od času to prostě přišlo, nikdy to nebylo však tak hluboké až na minulý rok, kdy mi doslova přeskočilo :) 

17. Kdybych byla slavná a měla možnost být tváří nějaké charity aj. bylo by to pravděpodobně na lidi trpící depresemi, bipolární poruchou a sebepoškozováním, protože sama vím, jak je těžké se s tím vším vyrovnat a nezbláznit se z toho.

18. Teen Wolf mi toho dal asi jako jedinej seriál nejvíc, naučila jsem se díky tomu být svá a pravděpodobně i když nebudete na Teen Wolf koukat, stejně na něj budete koukat :D.

19. I když jsem odešla z jedné " skupiny " fanoušků jisté kapely, stále jsem s tím spojovaná, stále mi skrz to píšou lidi pro spolupráci. Jako ráda bych pomohla, ale já už slovo nemám :D

20. Jsem single and ready to mingle, ale jak dojte na to mingle, tak už moc ready nejsem :D

21. Moje oblíbený jídlo je bramborová kaše, ať z prášku tak z normálních brambor a jsem schopnná ji jíst k čemukoliv.

22. Na Německu miluju jejich omáčky na řízek, judge me. 

23. Mluvím česky - wow, anglicky a německy. 

24. Momentálně prožívám drama, kdy nevím jestli chci být tlustá na věky věků a nebo se trápit a zhubnout :D

25. Daruji plasmu z důvodu výdělků, avšak hlavně kvůli tomu, že mohu pomoct.

26. Mám nejpostiženější humor ever.

27. Po maturitě chci jet do LA a na skok do San Diega na Comic Con.

28. Na Acaciu Clark nebo Brinley nebo jak :D mám děsně smíšený názory, na jednu stranu ji mám ráda, na druhou stranu mi přijde děsně netalentovaná na to jak je slavná.

29. Pokud si mohla s kýmkoliv vyměnit tělo na 24 hodin, byla by to Holland Roden, protože se líbala snad s celým mužským castem Teen Wolfu. A taky ta krása a její výška.

30. Měřím cca 175 centimetrů a nesnáším to, protože ráda nosím třinácticentimetrové podpatky.

31. Studuju střední už šestým rokem a nepřijde mi, že by mi něco dala.

32. Nemám ráda moje modrozelený oči ať říká kdokoliv cokoliv.

33. Miluju Davida Bowieho.

34. Pokud bych mohla mluvit hned plynule čistě z místa jedním jazykem, byla by to japonština.

35. Jsem schopná se rozbrečet i u Madagaskaru. 

36. Je mi líto mých dětí, pokud nějaký mít budu, protože vím, že bych nebyla dobrá máma.

37. Prosinec minulého roku a leden letošního roku byl pro mě jeden z nejtěžších okamžiků.

38. Kdybych byla celebrita, založila bych si fan účet, kde bych se snažila všechny followovat, všem tweetovat. A pak svůj vlastní účet, kde bych měla hlavně ty s kterými bych pracovala a znala se osobně. 

39. Nikdy nepochopím jak někdo na twitteru může nikoho followovat. Dude, your timeline must be dead.

40. Mám kamarádku s kterou jsme prakticky vyrůstaly, dva roky jsme se spolu nebavily, furt se dohadujeme, nadáváme si. Ale stejně bych pro ni udělala cokoliv, ať se nesnášíme jakkoliv.

41. Dříve jsem chtěla T.I.(e) za muže, pak jsem zjistila že má děti a ženu. 

42. Jsem narozená v beranu na den učitelů a pokud se se mnou chcete hádat, tak vám pravděpodobně dám klidně facku. 

43. Stáří se děsím.

44. Jedna z nejlepších knih je Veronika se rozhodla zemřít.

45. Fascinujou mě staré a zavřené márnice a psychiatrické léčebny. (A absolutně miluju Grave Encounters)

46. Pokud by měl být můj protějšek dokonalý, měl by být o cca deset centimetrů vyšší a chápat, že mu budu mluvit o seriálech víc než o běžným životě. 

47. Mobilní telefon nechávám doma, tudíž ztrácí na významu mu říkat mobilní.

48. Nikdy nepochopím proč někdo nakupuje oblečení za plnou cenu a nebo říká cenně 400 super cena, super cena je pod sto korun :D 

49. Mám týden, kdy o svou pleť pečuju jako modelka a pak mým týden kdy na to absolutně kašlu.

50. Jsem naprosto unavená z toho, jak vás lidé pomluví kdekoliv a jakkoliv a dělají jak všechno vědí nejlépe a zapomínají, že kdyby jste začli mluvit vy, tak je to teprve oser.

2 komentáře:

  1. Máme asi +- 45 společných odstínů :D Skoro dvojčata jéééééééé :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat