photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

středa 21. srpna 2013

HAIR CARE.

Zdravím! 
Jelikož dnes natáčím tutorial na vlasy z quick postu (celkem žádaný - což se divím :D), rozhodla jsem se vyfotit a popsat produkty, které nejčastěji používám na vlasy. Mám tu ještě nějaké věci na narovnání vlasů před žehlením a spoustu dalších prkotin, které jsem ani nepoužila. Většina věcí jsou zde balzámy a "masky", protože se bez nich neobejdu. 
Jsem člověk, co se ve čtrnácti obarvil na černo a teprve po šesti letech se rozhodl definitivně obarvit na světlo a ještě radikálně změnit délku vlasů, tudíž vlasy mám trochu zdravější než předtím - ale stejně jsou dost zníčené. Vlasy mám teď ginger. Možná je to i má vysněná strawberry blonde, ale to nechci kecat. :) Bez balzámů a mask se prostě neobejdu, protože mám vlasy pak nechutně suché.
Let's get started!

Syoss - Color protect
Co se týče šamponu nejsem moc nijak vybíravá a vlasy si prostě umeju tím, co se koupí. Syossů máme doma celou zásobů a nechci říct, že je to nějak špatná značka, některé druhy jejich šamponu mi však způsobujou lupy, na které trpím. Nejraději používám Head&Shoulders mint, bohužel momentálně mi bylo řečeno, že se sdělají tyto šampony. 
Color protect je podle mě jeden z těch lepších šamponů, krásně voní, to že by nějak vyloženě chránil barvu neposoudím, protože každá barva se sluníčkem vybledne a vodou se vymyje, to je prostě alespoň u mě dáno. 
Ještě do nedávna jsem měla zlozvyk si vlasy napěnit, promasírovat si hlavu a ihned šampon splachuju, nedávno jsem četla někde - mám pocit, že o tom snad mluvila i Holland na livestreamu -, že je dobré stejně tak jako balzám nechat šampon alespon minutu či dvě působit. 
Syoss stojí něco přes stovku, v akci ho seženete i pod. :) 
Syoss Nutrition Oil Care
U Syossu ještě zůstaneme a vrhneme se na kondicionér/balzám, který je na delší třepící se vlasy. Já mám vlasy poměrně krátké, přesto se mi třepí i přes to, že se je snažím co nejméně namáhat. Balzám nepoužívám na celé vlasy z důvodu, že právě kondicionéry od nich mi způsobují větší množství lupů. 
Musím říct, že vlasy jsou po něm opravdu jemné a konečky to trochu zceluje a vlasy se tolik netřepí, podle mě je Nutrition oil care jeden z těch lepších výrobů od Syossu.
Cena se pohybuje stejně jako šampon. 
Syoss Glossing Shine-Seal
Tuhle masku jsem si koupila náhodou, slibuje to, že do deseti dnů používání navrátí lesk vlasům a já musím jen souhlasně přitakat, protože je to jedna z nejpovedenějších věcí od Syossu alespoň pro mě. Tímhle si u mě Syoss zlepšil reputaci po zkoušení jejich barev, které sice vypadají hezky, ale neskutečně hrozně barví a sotva vydrží. 
Masku nanáším tak do půlky vlasů jako naposledy po kondicionéru od Garnier. 
Cenově Vás vyjde podle mě do stovky, nejsem si jistá, kupovala jsem ho ve slevě.
Garnier Fructis - Goodbye Damage
Ode mě na tenhle produkt nebyla žádná chvíle už od momentu, kdy jsem ho zkoušela. To, co sliboval, že Vám navrátí roky zníčených vlasů a pomůže vlasům se dát do kupy mi přišla jako naprostá lež. Jelikož jsem ho však koupila, tak jsem ho i začla používat a musím změnit názor, protože i když to opravdu není, co si pod názvem " Navrátí roky zníčených vlasů", je to bomba. Za ty peníze je to doopravdická bomba. Tento kondicionér používám jednou až dvakrát týdně na celé vlasy a nechávám ho dvě minuty působit. 
Cenově vyjde do sedmdesáti korun.
Pantene nature fusion
Tento výrobek jsem si koupila někdy před dvěma-třema lety k svátku od babičky, hledala jsem něco, co mi dá trochu dokupy konečky a musím říct, že toto sérum - či jak to jinak nazvat - je vcelku dobrá věcička. Do vlasů stačí dát trocha - já ji dávám do konečků - a vlasy se tváří vyživeně, zdravě a leskle. Rozhodně to neudělá efekt, že máte slepené konečky nebo něco. 
Cena bude tuším do sto korun.
Gliss Kur Hair Repair - Total Repair
Je regenerační express balzám, který nastříkáte buď do mokrých, či suchých vlasů a necháte působit. Rozhodně ho nedoporučuji nastříkat do suchých vlasů po celé délce, protože vlasy by se mohly tvářit mastně a splihle. Mám zakoupený ještě jeden, který jsem ještě nevyzkoušela, tento jsem si však zamilovala a rozhodně ho doporučuji. Používám ho jednou týdně  a nebo podle toho, jak vypadají mé konečky, kolikrát se mi v noci prostě jaksi zkroutí a mýt si den po umytí hlavu mi přijde šáhlé. :D
Cena okolo sto korun.
got2be guardian angel od Schwarzkopf 
Tento heat protector jsem měla v must have už hodně dlouho a pár měsíců zpět byl zlevněný, opravdu se mi za něj nechtělo dávat stodvacetpět korun a když byl zlevněn o polovičku, okamžitě šel se mnou domu. Toto sérum se nastříká do mokrých (v případě fénování) nebo suchých vlasů (v případě žehlení, kulmování, krepování a já nevím co ještě :D) a ochrání je až do teploty 220°C, což je neskutečně super, protože vlasy se pak zbytečně neníčí a když, tak rozhodně pomaleji.
Cena - 125,-
Forming Water od Balea
Tuhle vodu jsem si koupila dva roky zpět v Berlíně, když jsem si zapomněla žehličku a u bývalého přítele se mi v noci z vlasů stalo neskutečné. Měla jsem jet na autogramidáu a vlasy jsem měla doopravdy. No horší bad hair day jsem nezažila. Koupila jsem si tedy po cestě tuhle věcičku, protože slíbila, že z vlasů udělá dokonalý zázrak. Mé vlasy nakonec skončili v drdolu, protože to nemělo cenu. Tento lak, spray či jak to mám nazvat používám, když mi nejde vyžehlit nějaký pramen vlasů a stále se kroutí. Je to spíš taková poslední záchrana. 
Cena byla do dvou euro, tudíž nějakých padesát korun.

A co používáte na vlasy vy? Použily jste některou z těchto věciček a pokud ano, jaký máte na ní názor?

1 komentář:

  1. Garnier som mala aj ja teda ešte mám a robí zázraky!Neskutočná vec..rovnako môžem Gliss Kurr...tento konkrétne čo máš ty by som veľmi rada skúsila...Skúsila by som aj poslednú vecičku, tá ma fakt že zaujala, lebo mne na vlnité vlasy nič nepomáha :/

    OdpovědětVymazat