photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

neděle 18. srpna 2013

Essence - get BIG! lashes - mascara review.


Ahoj, dnes Vám přináším slibovanou recenzi na řasenku od Essence, která mě příjemně překvapila. 
Essence je pro mě značka mnohdy překvapení a mnohdy zklamání. Zklamání většinou, co se laků a různých věcí na nehty. Od Essence jsem měla již zhruba tři možná čtyři řasenky a převážně jsem nebyla spokojená. Navykla jsem si na řasenku Million Lashes od L'oreal či žlutou od Maybilline, s touhle jsem byla doopravdy překvapená, když jsem se poprvé malovala, přišlo mi, že to řasy akorát namočí, možná trochu prodlouží a konec. Je pravda, že abych měla takové řasy, jaké si přeji, strávím v koupelně o chvíli déle. Avšak s trochou trpělivosti jich lze dosáhnout.
Řasenka má doopravdy černočernou barvu, co mi možná trochu vadí je, že "hrdlo" řasenky není nijak úzké, tudíž můj zvyk otřít jen špičku musí s touhle řasenkou opadnout. 
Co se výdrže týče, musím říct že další překvapení. Má zátěžovou zkoušku z pondělního dílu Teen Wolfu, který jsem částečně probrečela a řasenka byla na svém místě o poté. 
 Řasenka má prohlý tvar a hustý kartáček. Nijak se zbytečně neohýbá, dobře se s ním pracuje.
Hodnocení:
Výdrž: ****/*****
Barva: *****/*****
Poměr cena výkon: *********/*****

Pořízeno v DM ve slevě za 30,-
Jakou řasenku používáte vy, která je pro Vás propadákem a která překvapila?
Máte zkušenost s touto řasenkou od Essence?

6 komentářů:

  1. Já takovou mela a moc mi nevyhovovala. Prislo mi, ze dela zbytecne velke a takove nekvalitni cucky. :(
    Presto, kdo vi... nekomu to pry sedne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Uvítala by som aj fotky kde vidno ako vyzerá na očiach... a taktiež kefku moc nevidím keďže je zaostrené na podklad... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kompakt mi bohužel na pěti fotkách nezaostřil jinak. :)

      Vymazat
  3. Já jsem zjistila, že mně vyhovují řasenky s kartáčkem menším a s tyčinkami místo štětinek, ale od Essence jsem si koupila Get Big Lashes voděodolnou verzi a ta je vcelku dobrá. Štěteček má sice fakt mega, ale je doopravdy voděodolná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám doma její vodě odolnou sestru a sem s ní naprosto spokojena:))

    OdpovědětVymazat
  5. Mě vyhovují od Yves Rocher 'Sexy it up' a s růžovým obalem (teď nevím jak se jmenuje) a ještě od Essence I ♥ EXTREME :) Nejvíc oblíbenou mám, ale první zmiňovanou :)

    OdpovědětVymazat