photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

středa 14. srpna 2013

BLACK WHITE AND PINK

Sunnies by New Yorker | Cardigan by Amisu | Striped Tee by New Yorker | Handbag by New Yorker | Trousers by C&A | Flats by H&M Divided | Necklace by ?? (gifted)

Konečně jsem opět začla jezdit darovat plasmu, ne jen, že to pomůže dalším lidem, ale finančně to podpoří i mě a mé šetření na příští léto. Jelikož včera bylo chladno a můj nápad, vzít si šaty moc nevyšel, odhodlala jsem se vytáhnout tyto pastelově růžové kalhoty, které jsem si koupila minulý rok. Musím říct, že boty od H&M opravdu nesnáším, za to jak z nich mám pokaždé puchýře. Co nadělám. Docela mě taky zarazilo, že boty, které já koupila za hubičku v Drážďanech jsou u nás za stále plnou cenu. 
Dnes se nikam nechystám tudíž Vás čeká TCAs outfits, které slibuju už třetím dnem, článek je už téměř dopsaný a snad se bude líbit. :) 
Pro více fotek, klasicky - celý článek :)

I finally started to donate blood plasm again, not that it helps a lot other people, but it also helps me with the money situation - i'm trying to save money for next summer vacation in the USA :). It was really cold and windy yesterday, so my idea to wear dress wasn't really good idea so i chose this pastel pink trousers i bought last year. I have to admit, that i hate those flats by H&M, they're perfect size but gosh, my feet are always in pain. What can i do huh. 
What also shocked me is, that those flats i bought for like .. no money in Dresden when i was there, they are for full price in my country. Gosh? Why?
I'm not going anywhere today, maybe for a run so you can expect TCAs outfits, which i am promising three days already. The article is almost done and i hope you guys will like it.
For more pics - read more :) 



1 komentář: