photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

neděle 11. srpna 2013

Essence - Kiss Care Love - 04 caribbean sunrise

Hey! Jako absolutně první článek na tomto blogu jsem se rozhodla udělat recenzi na výrobek od Essence, u které mám víceméně smíšené pocity. Někdy se prostě poštěstí pořídit dobrý výrobek (například tekuté linky, které od nich odebírám již druhým rokem a vydrží snad i třetí světovou :)) Někdy se však nepovede - což se většinou týká na prd výdrže jejich laků na nehty. 
Essence Kiss Care Love Lipbalm v odstínu 04 - Caribbean Sunrise byl taková náhodná koupě, do drogerie jsem si zašla pouze pro odlakovač na nehty a všimla si slev u stojanu s Essence, tento balzám na rty byl zlevněn na 30 korun českých. Čato jsem slyšela, že je hodně podobný těm od Dermacolu či Maybilline. Já jsem ráda, že jsem si ho koupila. Sice vyšroubovat ho je úmění, ale věřím tomu, že to je jen vada několika kusů a ne všech.

 Balzám se jednoduše roztírá má světle oranžovou barvu, na rtech však není vůbec poznat a zanechává příjemnou vůni/chuť, možná je to něco jako broskev, nektarinka, mango. Nejsem si jistá, u balzámů a rtěnek, které jsou nějak upravené aby po něčem voněli rozeznám maximálně v případě, že se jedná o vanilku či karamel. Balzám se na rtech krásně drží a při běžném užívání mi vydržel zhruba kolem hodiny a půl, což mi za tu cenu přijde absolutně super. 
Je to balzám a ne nějaká dražší rtěnka, takže po napití se na sklenici zanechá stopu a při častém pití se i ze rtů úspěšně smaže.
Podle mě pokud potřebujete rychlou záchranu, nebo jste jen zvyklí si rty něčím namazat - já například nesnáším balzámy na rty od Garnier a Labella, vadí mi jak zanechávají ve většině případech buď hodně světlé rty a nebo naopak rudé. 
Podle mě to byla výhodná koupě a docela přemýšlím, že se stavím i pro ostatní odstíny.

Zakoupeno: DM Olympia Teplice - 30,- 
Celkové hodnocení: ****/*****

3 komentáře:

  1. Mám doma 01 fruit crush, sice jsem jej poprvé použila až dneska, jelikož se mi zlomil i můj druhý balzám od Dermacolu a zatím mi přijde fajn :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na youtube jsem viděla na toto recenzi, akorát v růžovém. Holka si to přejížděla přes ruku a najednou se jí to zlomilo :D Na konci řekla, že to není dobrý, ale ani špatný výrobek :)

    OdpovědětVymazat
  3. V obchodě jsem to chvíli hypnotizovala a pak jsem si řekla, že nevím, jak dlouho to vydrží a kdesi cosi a teď koukám, že se pro to stavím :) Díky!

    OdpovědětVymazat