photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

středa 14. srpna 2013

TEEN CHOICE AWARDS 2013 FASHION

Jelikož se jedenáctého konalo předávání cen Teen Choice Awards (Los Angeles), rozhodla jsem se, že by bylo fajn vytáhnout ty nejlepší, nejzajímavější, ale také ty nejméně zajímavé až otřesné kousky a podělit se s Vámi o můj názor. Článek tu mám rozepsaný už druhý den a furt to není všechno, tudíž komentáře jak se Vám článek líbil a zda by se vám články tohoto typu líbily častěji rozhodně potěší! :)
Pokud máte nějakou žádost na článek, nebo se chcete jen na něco zeptat - použijte ask.fm/droolinchinblog 

Troj a čtyřfotky outfitů můžou být poněkud malé, takže na ně naklikněte a oni se Vám ukážou ve větším :) 

* * * 

Začněme mým absolutním vítězem. Tím se stala letos Holland Roden, ne proto, že je to moje oblíbená herečka, ale už když dost dívek prošlo po koberci, říkala jsem si. No zatím nic moc. Holland v tu dobu byla teprve na cestě a přidala fotku na instagram jak vypadá. Věděla jsem, že si mě absolutně získá, protože žlutá na ní vypadá absolutně skvěle. Make up od Seany Gorlick (Tylera Poseyho přítelkyně) byl absolutně výborný, jednoduchý avšak zbytek outfitu podtrhující! 
A co, že to vlastně měla na sobě? Kanárkově žluté krajkové šaty s peplum detailem jsou Notte  Marchesa, podpatky jsou od Blahnika, psaníčko od Edie Parker, naušnice od Jacob & Co. a prsten, který měla od Pomellato

Další, kdo mě opravdu zaujali a na modrém koberci dle mého zazářily jsou následující ženy.
Katie Cassidy je herečka ze seriálu Arrow, který byl nominován na určitě ne jednu cenu. Katie si oblékla krásnou růžovou barvu s lichotivým střihem Zuhair Murad a vše doplnila černým psaníčkem a černými podpatkami od Loubotina. Navíc mě absolutně baví její "messy" bun, který se k tomu absolutně hodí.
Další je Crystal Reed, kolegyně Holland Roden ze seriálu Teen Wolf, který byl také nominován. Crystal vypadal dle mého úžasně. Já ji moc v lásce nemám, abych byla upřímná, ale musím uznat, že tady nesáhla vedle, možná bych jen vyměnila boty, jinak je vše vážně tip top. 
Crystal má na sobě model od Carolina Herrera, kterou si nejspíše oblíbila - minulý týden od ní měla na jiné akci šaty :). Celý outfit doplnila psaníčkem od Ashlyn'd, LK Benett podpatkami a Neil Lane šperky nesměly chybět. 
Selena Gomez, nominovaná a oceněna. Tak by se mohla popsat a oceněna nejen cenou TCAs, ale také několika módními online blogy. Já mám z jejího outfitu smíšené pocity, na jednu stranu to miluju, na druhou stranu se mi to moc nelíbí. To, že Selena však vypadá výborně snad ve všem, co kdy na sobě měla je jen fakt toho, že ji to na takových akcích vždy sluší. Šaty jsou od Cushnie et Ochs, boty od Nicholase Kirkwooda a opět již zmiňované šperky od Neil Lane. U nich bych akorát změnila barvu.
Nina Dobrev z Upířích deníků to vychytala jak jen mohla. Strašně se mi líbí, že jako jedna z mála na sobě měla něco, co už nebylo v různých verzích na deset různých způsobů rok zpátky. Vypadá to, jako kdyby na její kalhoty a peplum topněkdo nastříkal barvy a to se mi tak líbí. Je to neobyčejné a černá Nině prostě sluší. Top a kalhoty jsou od J Mendel, boty od Dolce Gabana, psaníčko od Devi Kroell a naušnice od Martin Katz.

Cher Lloyd je podle mě jedna z lidí, která na TCAs svým outfitem nepotěšila, ale ani neurazila. Já osobně bych si tohle na sobě ani se svojí postavou nevzala, každopádně se mi absolutně líbí její boty. Crop top a ribbon sukně od The Heelers, botami si nejsem jista :)
Shay Mitchell je jeden z topů celého večera. Já být chlap a být vedle ní chvíli, tak mi stojí asi až do konce života. Vlasy top, jumpsuit top, boty top, šperky top. Líbí se mi, že to zbytečně nedoplnila psaníčkem, protože mi přijde, že by bylo zbytečně navíc. 
Každopádně - Jumpsuit od Jenni Kayne, boty od Jimmy Choo a šperky od Kimberly McDonald
Bella Thorne je podle mě jeden z těch horších příkladů. Palmový vzor je sice fajn, na vršku se mi však nelíbí rukávy, přemýšlím zda ji v tom nebylo vedro. možná bych změnila i účes, ovšem z kolekce palmových vzorů vyšla jako vítěz. 
Sukně a top od Fausto Puglisi, boty od Candie's, psaníčko od Daine von Fustenberg a šperky od XIV.
 Sasha Pieterse, která hraje Allisson v Pretty Little Liars je jedna z těch lépe oblečených na TCAs, je to sice jednoduché a neurazí to, však je to lichotivé a něčím se mi to líbí. Nejspíš vzorem. Nejsem si jistá, zda i sukně, avšak top je od Naeem Khan, boty které bohužel nejsou tolik vidět - Jimmy Choo stejně tak jako psaníčko.
Demi Lovato, úžasná zpěvačka, mnohy i skvěle oblíklá. Bohužel, tímhle si mě absolutně nezískala. Na její koncert ano, ale na předávání cen mi to přijde až moc, nevím. Upřímně jsem se nesnažila ani hledat, co odkud je, protože podobné věci, které měla ona můžete sehnat v obchodech jako je topshop, newlook, asos aj. 
Ashley Benson je pro mě jedním z největších propadáků. Upřímně, když jsem to viděla, říkala jsem si "panebože Ashley, ty nepoznáš, kdy něco vypadá dobře a kdy ne?" Začněme už od vlasů, které mi k ní absolutně a už vůbec k tomu, co má na sobě, nesedí. Upřímně, kombinací to vážně ani Armani nenapraví. Líbí se mi crop top, trojúhelníkový typ vypadá na ní dobře, ale ta sukně mi k tomu absolutně nesedí. Pro boty od Rachel Roy, které Benskonka měla na sobě bych zabíjela. Avšak psaníčkem snad zamlátila a zadupala celý outfit, protože se mi k tomu všemu zda už jako neskutečně navíc a přeplácaný.. To bylo mimochodem od Edie Parker.
Lily Collins, proč mi tohle děláš? :( Lily je pro mě dost velkým propadákem, outfit mi přijde nezajímavý, sukně absolutně divná a právě ona z boje palmových vzorů z koberce nevyšla jako vítěz. Lily mám vážně ráda a má opravdu krásný styl, co se oblečení týče, tímhle to u mě však vůbec nijak nezapůsobilo dobrým dojmem. top mi přijde absolutně obyčejný, snad by k tomu byl i lepší crop top, ale pak zase ta sukně, já vám nevím. Sukně je stejně jako top a sukně Belly Thorne od Fausta Puglisiho, holky se buď domluvily a nebo jen náhodně vybraly tu samou kolekci. Bella však přišla na koberec dříve. Top je od Houghtona, boty jsem nikde nenašla. :)
Lucy Hale hostovala celé TCAs společně s Darrenem a vypadala naprosto božsky, musím uznat že jako jedna z mála celebrit, které si oblíkly tu noc crop top, pochopila, že se crop top hodí k highwasted věcem. Zahlédla jsem i fotky nějaké herečky, zpěvačky, nejsem si jistá, která si prakticky podprsence oblíkla bokové kalhoty. To mi zvlášť na předávání cen přišlo přehnaný. Zpět k Lucy, bílá či krémově bílá ji sluší a oblíkla ji ne jednou. Strašně se mi líbí kombinace crop topu s tou sukní, je to dívčí a elegantní zároveň. Crop top i sukně jsou z kolekce resort 2014 od Houghtona, jako jedna z mála zvolila naušnice, které i normálním smrtelníkům neudělají díru do bankovního konta a zvolila Topshop earrings, botičky jsou od Stuart Weitzmana, psaníčko od Kotur. Bravo Lucy!
Gabby Douglas je americká gymnastka, kterou jste mohli zahlédnout na Olympiádě v Londýně, já ji držela palce, choreografii měla skvělou a nakonec si odnesla zlatou medaily! Tu by si mohla odnést i za tyto šaty, protože k barvě její kůže jsou absolutním top contrastem. Nevím proč, ale snad všechny dámy v žlutých šatech tu noc jen zářily. Nejdříve Holland, pak Gabby a myslím, že nejsou jediné, kteří se oblékly do zářivé žluté. Gabrielle vsadila na citronovou žlutou a šaty se peplum detailem společně se zvířecím vzorem. Šaty jsou od Izmaylova :)
Troian jsem společně s Janel měla zapojenou v trojfotce, kde jsem omylem přidala znovu Crystal, tudíž se dívkám budu věnovat samostatně. 
Troian Bellisario hraje v PLL Spencer, což snad každý z Vás ví. Upřímně jsem, to co měla na sobě viděla až teprve při shánění fotek, viděla jsem jen někde to jak byla namalovaná a učesaná - což ji absolutně sedlo a připadá mi v tom děsně roztomilá. Šaty jsou dokonalá, detail v zádu je absolutně dokonalý a Troian sedne. Z prvu jsem si myslela, že jsou šaty bílé, teď jsem si však všimla, že jsou barvy hodně světlé mint green. Úžasné boty jsou od Casadei a šaty od Elisabetta Franchi.
 Janel Parrish hraje také v PLL a to Monu, upřímně šaty mě zaujaly tím, že sice mají klasický střih, motýlci však dodaly šatům uplně jiný rozměr a nadchly mě. Ale halo? BOTY, BOTY, BOTY! Někdo za mě vykraďte banku a kupte mi její boty! Já sice mám podobné, nebo spíše v podobném nádechu, ale tyhle? No jo, má oblíbená Vivienne Westwood nezklamala. Šaty jsou od Naven.
A teď se vrhneme na finálové dva nejhorší kousky ever. 
Miley mám osobně hrozně ráda, mám ráda její hudbu a tak, poslední dobou mi teda přijde víc trapné to jak se chová, než že bych ji nějak nadávala. Ale každopádně, furt ji mám ráda. Bohužel, to v čem se předvedla mi přišlo zoufalé. Nevím zda nechtěla jít nejdříve v plavkách a pak si to rozmyslela a raději na sebe něco málo hodila. Já bych tenhle outfit od ní chápala třeba na koncertě. To by mi přišlo i v celku normální. Ale na předávání cen? Sukně je pěkná, to jo, tý fandím. Ale pak už to jde celé do háje. A nejhorší na všem je, že We can't stop hvězda, by se mohla na chvíli zastavit a své umělé nehty si nechat alespoň doplnit. Odrostlé do půlky nehtů? No tak Majlo, jsi nominovaná! Za mě doopravdy ne. 
 Hayley Williams je opravdu skvělá zpěvačka, co si to ale sakra udělala s vlasama? Hrůza! Make up mi přijde až moc a celý ten outfit je nějak, no rozhodně horší než to co na sobě měla Miley. Pro mě je tohle naprostej propadák celého modrého koberce v historii všech modrých, fialových, žlutých a červených koberců. Promiň Hayley, ale tohle fakt ne. Upřímně jsem si ani nesnažila zjišťovat, odkud co je. Sukně i crop top by určitě vynikly jinak samostatně a o hodně líp a to cosi, co má přes to tomu akorát nijak nepřidává. 

Který outfit se Vám líbil nejvíc? A který naopak nelíbil?





12 komentářů:

  1. článek sám o sobě je super. hrozně moc se mi líbí, jak se vyjadřuješ :) budu ráda, když se takový články budou objevovat i nadále.

    jinak, co se týče oblečení, musím s tebou souhlasit. protože jsem TCA nesledovala, ještě jsem ani neviděla video, nevěděla jsem, co měl kdo na sobě. absolutně mě nadchla Nina Dobrev, které to vážně slušelo, na co už jsem ale zvyklá :D
    sasha měla skvělé šaty, které bych hned brala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Hayley je fakt příšerná, byla docela hezká, co to se sebou udělala? oO
    Lum.

    OdpovědětVymazat
  3. Shay Mitchell je pro mě naprostý TOP!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nezdá se mi, že by Mileyin outfit byl tak hrozný, jak píšeš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom je názor a vkus, někomu se to může líbit, někomu naopak ne. Mě to nepřijde až tak hrozný, ale na jinou příležitost, přesně jako jsem psala - na koncertě či vystoupení živě by to nebylo špatný, ale na předávání cen mi to nepřijde moc vhodné. ;)

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac u mňa Nina Dobrev a najmenej Ashley Benson, Hayley a Bella :/ A aj Holland bola krásna, síce žltú moc nemusím :) Mimochodom super článok ! :) A na žiadnom blogu som nič podobné nevidela, takže hodnotím ako originálny, zaujímavý článok :)
    (môj predchádzajúci kometár som vymazala pre preklep)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já natěšená, že někdo napsal koment a pak smazáno tak jsem se lekla:( :D Bella by to měla dobrý, kdyby to nekombinovala stejným motivem mi přijde. Já právě žlutou taky nemusím! :D

      Vymazat
    2. mimochodom neurobíš niečo také ale s mužmi? rada by som vedela tvoj názor na nich :) síce to sa až tak komentovať okolo módy nedá ale aspoň že ich máš rada či nieee a tak :D

      Vymazat
    3. Já z mužských participants znala akorát Poseyho, Hoechlina, Somerhaldera a to bude asi všechno. :D Takže člověk by se z týhle strany u mě moc názoru nedostal :D

      Vymazat
    4. Ian :O♥ tak nevadí :D počkám si rok :( :D

      Vymazat
  7. Za mňa jednoznačne najkrajší outfit zvolila Shay Mitchell. Hovorí sa, že v jednoduchosti je krása a toto je presne ten prípad. Bola skutočne nádherná. Lucy Hale bola taktiež veľmi pekná a do klubu najlepšie oblečených sa určite môže pridať aj Nina Dobrev, Kat Graham a Ryan Newman. Čo sa týka úplných prepadákov, súhlasím s tebou v Ashley aj v Hayley. Milujem Paramore, ich hudbu, aj ju, no tieto vlasy jej absolútne nepristaú a tá biela vec... No prosto katastrofa. A k Miley? Ja chápem, že sa chce zbaviť sladkej Hannah Montana, ale myslím, že toto je dosť veľká udalosť na to, aby sa obliekla aspoň trošku slušne. Nevravím, že má prísť v mníšskom habite alebo kostýme, ale tu vyzerá podľa mňa ako štetka. Taktiež sa mi nepáčila v palmovom vzore ani Lily ani Bella. Na Lily mi prekážali mimo iného veľmi aj vlasy, Bellin outfit mi prišiel preplácaný.
    PS: Naozaj skvelý článok, je fakt super, že si si dala námahu a pozisťovala pôvod jednotlivých kúskov. Uvítala by som viac takýchto príspevkov.

    OdpovědětVymazat