photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

sobota 17. srpna 2013

Mint Green Dress

Dress from New Yorker | Sunnies from New Yorker | Clutch from Primark | Heels from Deichmann

Ahoj :)
Měla jsem být momentálně na Moravě, bohužel to padlo a tak jsem si udělala volnější dva dny a teď se konečně ozývám se čtvrtečním outfitem, snažila jsem se ho nafotit venku, bohužel to skrz sluníčko a nízkou kvalitu kompaktního fotáku nešlo. Proto jen tyto zoufalé zrcadlovky :D
Ve čtvrtek jsem měla jít na kožní a pak tak jsem se sebou něco chtěla udělat, jelikož je to přes celé město. Rozhodla jsem se zkusit najít tutorial na vlasy z dvanácté episody druhé série, které měla Lydia. Povedlo se jak najít tak uplést a byl i dotaz zda bych na něj něudělala tutorial. Můžu potvrdit a možná potěšit, že ho udělám - pravděpodobně v úterý můžete čekat Hair tutorial a zkusím i nějaký make up tutorial, třeba na mé všední líčení. Pokud chcete :)
Ve čtvrtek jsem měla kvůli zmiňovaným závodům v Nezamyslicích docela běhání, veterinář a tak dále, nakonec to bohužel padlo a dost mě to mrzí. No, co. Snad třeba příště.
Dneska jsme se byly válet s čubinou u vody a za chvíli se vrhnu na recenzi na Essence řasenku.
Co děláte vy? 



5 komentářů:

  1. neskutočne dokonalá :) mimochodom, zdá sa mi to alebo fakt si sa fotila vo výťahu ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Awh děkuju! Nezdá! Všechny normální zrcadla jsou doma téměř zakrytý skrz předělávání bytu, tudíž skvělé světlo nového výtahu se musí využít :D

      Vymazat
  2. Krásné, úžasné, dokonalé šaty s dokonalou barvou:)) A já aktuálně uplně nejvíc odpočívám:D.

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou moc hezké :) Těším se na tutoriál na vlasy (ráda vyzkouším něco nového) a recenze řasenky bude kdy?

    OdpovědětVymazat