photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

úterý 20. srpna 2013

CRAY BLAZER

 Blazer - Amisu | Sheer Shirt, Trousers, Handbag - New Yorker | Flats - H&M | Earrings - C&A

Zdravím kočky (popřípadě kocouři, ha!)!
Po "delší" době opět outfit post z dneška, opět to není nic přeborného, nedostatek spánku, nadšenost a všechno mě dosti unavují a navíc jsem šla pouze nakoupit potraviny a na pošty, přes ne přímo centrum města. Tudíž jsem se nesnažila být nějak extra fashion. Haha! 
Jak se máte? Jak užíváte poslední dny prázdniny?
Do školy se mi příšerně nechce, komu by se po čtyřech měsícech volna chtělo, že?
Dále musím sdělit, že se mi v noci povedlo nemožné a jsem na to neskutečně pyšná a hrdá. Konečně jsem se připojila k Holland Roden na jejím Lydia After Dark livestreamu a měla jsem možnost si s ní pokecat. Pokud tomu mému koktání budete říkat pokec. V životě jsem nebyla víc nervoznější, ani když jsem v Londýně potkala Teach, ani když jsem potkala v Praze Bushida. Možná by se to dalo přirovnat telefonátu s Kay Onem. To už by bylo rovnatelné. Každopádně mou trapnou chvilku si můžete pustit zde od zhruba čtyřicáté sedmé minuty. Na livestreamu byla také Haley Webb a Michael Fjordbak. Haley je neskutečná žena, pochválila mi společně s Holland vlasy, líbil se jí můj akcent ( nevěděla jsem, že nějaký mám ) a hrozně je překvapilo, že jsem čekala až do čtyř do rána, abych s nima mohla mluvit - ne že bych to nedělala na daily basis. Haha, každopádně měla jsem štěstí, protože jen, co Haley odpověděla na otázku jim vypadl proud. Dítě štěstěny, jinak to nevidím! :) 

 
 






1 komentář:

  1. páni, to stou Holland ti tak neskutečně závidím! :)

    OdpovědětVymazat