photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

sobota 24. srpna 2013

BACK TO VID EDITING


Ahoj, po dlouhé době jsem se rozhodla, že si opět přivodím relax při editování videí, vyrábění fan videí na youtube. Dříve jsem to měla jako koníček, jenže pak se stalo dost věcí a já s tím sekla, editovala jsem pak videa pro fanklub, ale můj počítač k tomu ztrácel sílu a tak jsem od toho nakonec opustila úplně.
Teď jsem se vrhla na Teen Wolf videa, protože mě čeká ještě necelých pět měsíců čekání na nové díly.
Proč si je přeci jen nezkrátím nečím smysluplnějším než se kousat do zadku :D. 
Dnes tak během hodiny přibude článek Dermacol makeup x Rimmel make up :) Tak snad Vás bude bavit. 
Nicola xx

Žádné komentáře:

Okomentovat