photo kk_zps6b6c5ee2.png  photo instagram_zpsa5635242.png  photo instagram_zps0bd2a252.png  photo instagram_zpsecad340d.png  photo instagram_zps3c50a5be.png

pondělí 12. srpna 2013

LACE TOP, VINTAGE GLASSES

Sunnies - New Yorker | Blazer - Primark | Lace Top - New Yorker | Bandeau - Primark | Bag - New Yorker | Jeggins - ?? | American Flag "Converse" shoes - Newlook

Musím říct, že co se týče léta, jsem absolutně bez nápadů - jak se oblíct, aby to dýchalo, jak se oblíct, aby mi nebyla zima, jak se oblíct, abych nevypadala jako špalek tuku? :D Jásám s rukama nahoře, že horké dny jsou pomalu za námi a pomalu se blíží podzim. Já prostě na téměř nahé procházení se po městě nejsem. Letos jsem upgradeovala můj šatník o desatery šaty, ale když se v tom necítíte, tak se necítíte. 
Jak bych definovala tenhle outfit? V New Yorkeru jsem si zamilovala tenhle průhledný "záclonový" top, vlastně si ho zamilovala i má mamča, takže máme twinnie topy :)
 Jelikož jsem šla nakoupit se psem, dbala jsem na pohodlí, bohužel černé tenisky nemám a mé One Star Converse pomalu, ale jistě po roce nošení odcházejí na odpočinek, sáhla jsem po těchto z Anglie s americkou vlajkou :) 
Co jste dnes dělali vy?
Dnes ještě přidám článek o tom, co měli celebrity včera na TCAs a mé hodnocení :) 

I have to say, that when it comes to summer - i have no idea what to wear, what to wear to make it comfy, what to wear and not freeze when it's not the sunny day all the time and mostly, what to wear and not look like i just gained thousand pounds lol. I'm raising my hands in the air, because summer is slooooowly a history for this year and the fall is slooooowly coming.  I'm just not a big fan of walking nearly naked trough the time. This year i upgraded my closet with dresses, but still. Jeans or jeggins it is. 
How would i define the outfit? I don't know, i find this cute white lace top really cute and my mom actually bought her the same, so we're like super twins lol. 
I went to shop grocery's with my dog, so i mostly needed comfort, unfortunetly i don't have black trainers, so i'm wearing those look a like converse high tops (is it called like that? i don't know lol) i bought in London, they have this cute american flag pattern and it makes me feel great.
What were you doing today? x 
Today i'll post an article about the TCAs outfits and will critise a lot i guess huh.




2 komentáře:

  1. Jo, tak to máme stejný, já taky nikdy nevím, co si vzít na sebe, abych v tom nevypadala jak tučňák. :D
    A šaty mi taky moc nesedí. >.<
    A ta "záclonová" trička se mi taky líbí. :D
    Lum.

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím tě, jak si můžu změnit to logo bloggeru, co se zobrazuje na záložce? Ty tam máš svoji fotku, tak bych si to chtěla změnit. :/ :D
    Lum.

    OdpovědětVymazat